maanantai 21. heinäkuuta 2014

Home is where your friends can pass out anywhere.

 
 


Sekalaisuutta. Unta tunnin pätkissä. Hyvinkää. Paluu menneeseen, pitkät kuulumiset Sheenan kanssa. Mä onnistuin, pääsin takas mun nirvanaan. Olin muuteman hetken lähempänä sitä 15w kakaraa Tavastian ja ties kuinka monen muun mestan aidanjatkeena. Samin hymy on ajaton. Monet rakkaat biisit jäi tältä erää kuulematta, mut ''uudet'' oli loistavaa kuunneltavaa. Kaikki muuttuu joo, mulla on avain uuteen turvapaikkaan, näin sen omin silmin, siitä tulee mun oma.
Kesä on yhtä kuin rentoutuminen, eikö niin? Ajan kulumista ilman huolen häivää. Vaan ei tänä kesänä. Työttömyydestä huolimatta stressitasot ovat korkealla, muuttaminen, jälleen tulevaisuus, suru ystävän menettämisestä tuonpuoleiseen - hommat luisuu synkäksi hetkittäin.
Kun vain jaksais pitää kii siitä hyvästä,
ihanista hetkistä, eikä menis vajoomaan.
Onneksi on Aleksi. Tulevana viikonloppuna menemme ekaa kertaa festaroimaan kunnolla yhdessä Puntalaan. Odotan jo telttaan kuolemista ja kasapäin tuttuja joita ei oikein osaa enää yhdistää kuin ajanjaksoihin, paikkakuntiin tai toisiin tovereihin.
Muhun puri punkki, ja musta on punkki tullut tullut tullut tullut. Pyhien Teppojen ex-laulaja Ville tunnisti mut kerran puistossa ennen kuin mä sitä. 
alkgjöi tähän on tultu.
Pituusero :D 
Hyvinkäällä päästiin mafiapomoilemaan Turmion Kätilöiden, the 69 Eyessin ja Michael Monroen rytmittämänä. Petra ja Hanna olivat hankkineet mulle lipun lahjaksi, kiitokseksi katoilin anniskelualueelle viilenemään jokaisen artistin kohdalla Monrota lukuun ottamatta. TK toimi lähes loppuun saakka, 69 aloitti vahvasti, mutta jokin kutsui perälle lymyilemään.


Tämä suloinen kuvasarja on pöllitty Petran blogista koska ollaan ihania. #sheikisheiki

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Aattelin jättää sensuroimatta, nyt on viimeistään kaikilla tänne eksyvillä viattomilla lapsilla ikuiset traumat :( ps lähen kohta hoodseille valuuuun

      Poista
  2. pöllitty petran blogista - kaks kuvista MINUN no ei iha buenoo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeassa oot mutta sieltä blogista mä ne silti rosvosin!

      Poista