lauantai 11. lokakuuta 2014

Valveilla liian monta tuntia

Asiat, joita kukaan ei oikeasti haluaisi lukea;

  • Kelpaisimpa edes töihin. Kun oon liian huono ees haaveilemaan sellaisesta säännöllisyydestä. En enää ees käyttäis sanaa koulu jos sitä ei olis iskoistettu mun aivoytimeen pysyvästi.
  • Muut kyllä kelpaa. Luomaan uraa, hankkimaan sen mitalin kun ilmeestyy edes tunnille. Kiva peli, kelpais mullekin. Vaan kielletty hedelmä tääkin, ei nyt tässä tilanteessa, ei sun kannata. Pääsisit kehittämään itseäsi. Kiroilemalla vihkonreunoille?
  • Ajattelen kuolemaa taas enemmän kuin melkein mitään muuta. Se on aika kamalaa. Ja vapauttavaa. Mutta luonnotonta, järjenvastaista päätyä siihen päätelmään että ainakin kesällä edesmennyt kaveri Tessa pitää siel mulle varmasti paikkaa. Kun mä kuolen - en tuskin vuoden päästä, ellei onnettomasti käy, mutta jos tää vuosikausia jyllännyt ahdistus ei ala hellittämään ei mulle riitä seuraavaa keikkaa odottaminen eteenkään kun sekin saattaa hajota taloudelliseen tilanteeseen tai (yllätys) selittämättömään pahaan oloon. Paska reissu mut tulipahan tehtyä on valhetta. Mä en enää ihmeitä odota mut rahalle vastiketta JA irtiotto olotiloista. Kiitos. Ai ei? 
Jospa viiden vuoden kuluttua viimeistään nämä aiheet tuntuis yhtä kaukaiselta kun tän päiväinen paniikkikohtaus keskellä Nurmijärveä. Muuten en tunne mitään syytä jäädä rasittamaan kaikkia mun kulissiselityksillä - en voi loputtomiin romahtaa joka ilta. 

Jäikö ensimmäinen lause lukematta? Tuliko paha mieli? Älä jätä kommenttia, en lue niitä, enkä opi mitään. Joku rakastaa tääl sua jep ja jos se kestää mua talven yli oon sille ainakin 10 pizzan leikkuuta velkaa. jos.

1 kommentti:

  1. hei homoapina kylmä kommentoin. me selvitään tästä talvesta niinku viimetalvestaki. ja jossei muute niin ryypätään ahkerasti
    sori en jaksa kirjottaa mitään oot ihana rakas kultsimuru tärkein kaikki rakastaa sua lässynläätä koska mä uskon et tiiäät kyl et mä ainakivälitän.

    VastaaPoista