lauantai 2. toukokuuta 2015

Like winter was never here, we listen violent love songs together.

"Siks mä tän asian nään, et kuollaan keskinkertaisuuteen jos ei olla kujalla tänään."

Annan itselleni harvinaisen luvan merkitä ylös vain positiivisimpia asioita viime ajoista, eli
syitä miksi olen onnekas:
- mulla on emopoikafrendi, joka lähtee tuulisena päivänä jolloin vuorotellen sataa ja paistaa seikkailemaan, vaikka lopulta käveltiin vain hankalampaa metsäreittiä tuttuun mestaan juomaan ja päädyin yksin lauantaina aamukuudelta tunnustelemaan ympärikääntynyttä maailmaani, siitä on aikaa kun viimeksi kaikki on kääntynt ylösalaisin, ollen juuri oikein. Puu-Vallilassa aivot koittaa käsitellä etten ole keski-Euroopassa, kävelen meikittömänä läpi Dallapen, jossa ei ole ristinsielua, vaikka voisin kyllä jatkaa bileitä kevyesti suoraan seuraavaan aamuun.
 - istuin viime perjantaina Lintsin parkkiksella ryyppäämässä yhen parhaista kavereistani Katjan, hänen poikaystävänsä Juiben ja oman rakkaani kanssa autossa, en olis uskonut miten hauskaa sekin voi olla, tuplatreffi-neitsyys meni siinä. (Lintsin parkkipaikka oli vahinko, rupesi satamaan).
 - Aleksin kämppis osti grillin, ihanaa. Notkuin niiden kämpillä koko viikonlopun, salaa pidän Espoosta aina vähän enemmän. Tosin tää kevät varmaan hämää.
- Päätin sittenkin lähteä yksin katsomaan God Given Assia, paras keikka mitä heiltä oon nähnyt. Uusia biisejä ja glitterein hopeakitara jonka oon nähnyt. 
- Oon saanut itsestäni hyviä kuvia, kuten tästäkin postauksesta huomaa, pitkästä aikaa. Itsetunto tykkää. Myönnän avoimesti inhoavani sitä, kun look osuu kohdalleen ja haluaisi sen ikuistaa, mutta millään ei kamera vastaa peilikuvaa. Nautin tästä nyt niin kauan kuin tätä kestää.
-Vappu oli jees, vaikka hukattiin yks kommunisti eikä edes huomattu hetkeen. Tunnen hienoja ihmisiä joiden kanssa on hauska melkein huudella rokkaripoikien perään, kunhan ne on muuteman sadan metrin päässä meidän alapuolella (fyysisesti ainakin).
- Löysin elämäni ensimmäiset aurinkolasit, jotka jotenkin jopa sopii mielestäni mulle. Elin kuvitelmassa, etteivät aurinkolasit ole erityisemmin mun juttuni, mutta nää on mahtavat! Järvenpään kirppikseltä jollain femmalla, jee ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti