maanantai 25. toukokuuta 2015

My anxiety is higher than Nikki Sixx in 1985.

Liian paljon väkeä kaksion grillibileissä, kurkotus tasaisempaan tulevaisuuteen, uusia juomia Lahdessa ja vanhoja rakkaita soundeja, selvitän sun hiuksiin tarttuneita aurinkolaseja niin kauan kun vaan pohdit mun kanssa sukunimien historiaa, ja mitä siitä että eroominen on muodikkaampaa kun hopeiset hiukset ja silti mä nauran kun auton edessä pojat laulaa taas täysillä Juicea vaikkei tossa kunnossa sais ajaa? Tia-Maria ja ensimmäistä kertaa tänä kesänä olin hetken täysin onnellinen paljain jaloin yöllä tän kaupungin kaduilla, josta ei koskaan pitänyt tulla mulle kunnon kotia. Enkä mä vieläkään tiedä mistä herään huomenna, kunhan fuck you means fuck you no ''hey let's do lunch next week''  tarkoittaa mulle samaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti