tiistai 29. joulukuuta 2015

Tanssi mun kanssa.

Teemu Bergman ja Paperi T ovat ainoita artisteja, joilta olen tänä vuonna pyytänyt nimikirjoitukset. 
Pää Kii soitti ilmaistapahtumassa jossa illan DJ oli mainittu räppäri, tunsin onnellisuutta vaikken ehtinyt saada ilmaista bisseä. Pikkuseikkoja. Lähdin taas yksin matkaan vaikka pelotti niin pirusti.
Tällä kertaa kannatti ja rajusti.
  ''Kun tänään lähden, aio taakseni katsoa en, kun tänään lähden otan metron viimeisen.''
Kirjaimellisesti.
Muuten ainut Pää Kii -keikka jolla olen ollut kun Otto ei ollut fiittaamassa. Ei haitannut pätkääkään. Hipsterein keikkapaikka ikinä, eturivistä välillä naureskelin trendijengin ilmeelle kun kokeeneempi kuulijakunta riehui yltäpäältä hiessä kuten aina. 
Henkan partavesi tuoksui tulevilta muistoilta, hyviltä sellaisilta.
moon, black, and art image

ps. Tuntuu hyvältä kirjoittaa hyvistä kokemuksista. Kun mä joskus selaan näitä tekstejä, haluun muistaa nää jutut kaiken muun paskan vastapainona.
Älkää kysykö, mitä mulle kuuluu. Mua sanottiin jouluna Pulp Fictionin Miaksi, ne puhui hiuksista mutta mä hymähdin muista syistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti