keskiviikko 21. syyskuuta 2016

A girl like you should wear a warning.

Elämä kulkee sykleissä.
Ainakin vahvasti alkaisi vaikuttaa siltä.
Inspiroiva vahinko-iltalenkki - kuten aina alkusyksystä.
Aivan liian pitkään flunssassa kodin vankina - alkusyksyn vakitapahtuma.
Osittainen, raastavan epävarma toiveikkuus Normaalista Arjesta - alkusyksy.
Puoliksi spontaanisti luottoveljien kanssa luottobändin keikalle luottokaupunkiin - tyypillistä syksymeininkiä sekin, tosin tää ei ole ihan  sidoinnainen vuodenaikaan.
Väärästä kaupungista ja sängystä herääminen väärin perustein - en voi uskoa että lopetit tupakoimisen ja katot Twin Peaksia johon itse rakastuin jo silloin kun ei enää puhuttu. En koskaan tiennyt ajankohtaa mutta arvasin että me vielä nähdään näin. Eikä se muuta mitään. Kiitti bissestä.
Oon taas hurjastellut kuvien muokkaamisíen kanssa niin epäselvästi että täsmennettäkööt tässä olevan nykyinen hiusvärini luonnonvalossa. Erittäin tyytyväinen olen tähän.

 Vanha kunnon webcam. Vaik teidän mielestä mun naama ei olis taidetta, mun paita ainakin on.
Nyt taidan tästä lähteä Kallioon katsomaan Puhelinseksin keikkaa.
Kun vielä keskiviikkoisin voin.
oon jo tällä viikolla hyvästellyt siskon, hakenut tulevaisuutta, kuin jokin uusi aikakausi olisi käsillä, mutta miten,
kun kaikki on ollut samaa jo vuosikaudet? jotain väärinkäsitystä varmaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti